شناسه خبر : 73422
جمعه 01 فروردين 1399 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولید آتش به اختیار ماسک توسط خواهران بسیج شیبان و باوی/تصاویر

خواهران بسیجی حوزه شهیده مریم فرهانیان شیبان و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) باوی در یک اقدام جهادی برای مبارزه با کرونا کارگاه تولید ماسک و شیلد محافظ راه اندازی کردند.

فاش نیوز - فرمانده حوزه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان از اقدامات مؤثر بسیجیان این شهر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.



فرمانده حوزه بسیج خواهران در گفت و گو با همکار ما در اهواز بیان کرد: بسیجیان جهادی با همکاری خانم های ساکن منطقه شیبان و باوی در راستای رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از انتقال کرونا، در اقدامی خودجوش با آوردن چرخ خیاطی های خود به دوختن ماسک و درست کردن شیلد محافظ مبادرت ورزیدند.



وی در این باره گفت: خواهران بسیجی اقدامات ارزشمندی هم‌گام با پرستاران در مقابله با ویروس کرونا با عنوان "جهادگران سلامت" انجام داده‌اند.



 مسئول حوزه بسیج شیبان و باوی مبارزه بسیجیان در جبهه فرهنگی با دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شده و با اشاره به
احساس تکلیف بسیج خواهران در وضعیت کنونی و حضور ایشان در خط مقدم مبارزه با کرونا، افزود: خواهران بسیجی حوزه شهیده مریم فرهانیان شیبان و ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان باوی در یک اقدام جهادی برای مبارزه با کرونا کارگاه تولید ماسک و شیلد محافظ برپا کردند.



او افزود: ماسک های تولیدی پس از بسته بندی، تحویل بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شد تا در بین مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی استان توزیع شود.



 فرمانده حوزه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان شهر شیبان در پایان گفت: در صورت تهیه پارچه و اقلام مورد نیاز این ظرفیت وجود دارد تا تعداد کارگاه ها و بسیجیان خواهر را افزایش دهیم تا ماسک های بیشتر تولید شود.



 لازم به ذکر است منطقه محروم شیبان و به ویژه شهرستان باوی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی کرده است. از جمله آنها شهید مدافع حرم نادر حمید و شهیدان حسن کارونی و بشیر حمیدی از شهدای امنیت هستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi